Medlemskab og pris

Programmet for BB Filmklub’s 10. sæson er nu klar, og der vil blive forestillinger den sidste mandag i månederne september, oktober, november, januar, februar, marts og april, i alt 7 film.

Medlemskabet gælde for alle 7 film i sæsonen.  Hvis du ikke har mulighed for at se en film, må du godt låne medlemskortet ud til en bekendt, som så kan se filmen.
Du må også gerne tage en gæst med til en film, og så skal vedkommende blot betale 50 kr. Dette forudsætter dog, at der er ledig plads i salen til filmen.

I god tid forud for hver film vil der blive udsendt mail til medlemmerne med yderligere informationer om arrangementet.

Du bliver medlem på følgende måde:

1. Overfør først kr. 225 til biografens bankkonto reg. 9381 konto 0003871487 – husk at oplyse dit navn ved netbankoverførslen.

2. Udfyld dernæst nedenstående formular. Du kan så få dit medlemskort i biografen, når du kommer til den første BB filmaften:

Udfyld og send:

Tryk på Send for at bekræfte din bestiling